onsdag 25 mars 2009

motell och tråkigheter

mitt motellrum i äkta 80tals standard!

Har varit borta i 2 dagar och sovit över på sunk-motell. Haft föreläsningar och fullt upp. Det är intensivt att plugga emellanåt. Fick i måndags morse veta att min mormor gått bort under kvällen innan. Det ledde till vissa koncentrationssvårigheter under dagarna. Men nu är jag hemma igen och bloggar!

Solen skiner så där vårigt underbart och värmer så skönt. Vi sitter i uterummet och äter lunch och mellis i solskenet och det är varmare där än inne. "Äntligen" som Fylking skulle sagt inlevelsefullt.

Min kollega, eller snarare ex-kollega har beslutat att dra sig ur firman. Så nu hoppas jag kunna driva det vidare på nåt sätt i nån form. Är ju en hel vetenskap att veta vad allt med företagande innebär. Lite trist, men hellre att man inser det nu än att tiden fått gå.

Så hoppas bara folk vill beställa av mig ändå, är ju mest jag som sytt velourkläder och en del klänningar. Håller tummarna
Kram till ni som orkar lyssna på mig och stötta. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar