söndag 22 mars 2009

1 veckas jubileum!

Nu har jag bloggat i 1 hel vecka. Det blir lätt beroendeframkallande. Hoppas det blir något vettigt att läsa för er som besöker mig också! *vinkar hej till alla!*

Idag har jag plockat iordning kläder och kollat av lite inför den omtalade modevisningen. Ledsen om jag tjatar om den, men det känns rätt stort att vi som helt nytt företag får chansen att ha en modevisning i centrum med runway, en massa barn, annons i tidningen och allt. Hoppas det kommer mycket folk och att allt flyter på bra! Eller nåt.

Vi har varit på simning. Alltid lika uppskattar här hemma. SEdan blev det en middag på MAX innan vi kom hem. Nu är det snart läggning av små trötta barn och sedan en tidig kväll även för mig som ska till Linköping i morrn och på tisdag och sitta på föreläsningar hela långa dagarna.

Det ska bli skoj. Tänk att det kunde vara så kul att plugga igen. Men nu känner jag igen vad det är vi läser och kan relatera till verkligheten på ett helt annat sätt än när jag pluggade till lärare.

Så håll er borta från E4 söderut imorrn bitti. wroom wroom..

min racerBettan, även kallas Äggbert.

Stort tack till dig Johanna! Man lever bara en gång. Fastnade i mitt huvud. Du har så rätt. Man ska inte lägga energi på sånt som inte får en att må bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar