lördag 14 mars 2009

loppis, bomässa och opera

min bloggoskuld är tagen i och med detta inlägg!! Nu har även jag en liten blogg i sajberrymden.

Var på loppis i förmiddags och hittade några fina tyger som jag ska sy barnkläder av. Tack för hjälpen barbamamma! Ibland blir man nog hemmablind och ser inte användningsområden som någon utomstående gör.


Här är mina loppisfynd


Sedan var hela familjen på bomässa och kollade in allt från braskaminer till trädgårdsskötsel. Det var väldigt trevligt det med.

Visst är den läcker. Önskar man kunde vinna lite pengar så man kan investera i en sådan här.

Sist ikväll blev det att titta på melodifestivalen. Sicken rysare. Kunde ha blivit i stort sett vem som helst som vann i slutändan. Nu får vi hoppas att opera faller folk på läppen i Europa. Själv hejade jag på Alcazar.
Nu blir det sängen för min del då jag klev upp kl halv 6 i morse och börjar bli lite sliten nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar