fredag 4 september 2009

freitag

Så har ännu en vecka gått. Jag har jobbat och vi avslutade veckan med en hejdundrandes skördefest där vi sålde saker som eleverna odlat. Vi sålde även fika och böcker och hade tipspromenad. Det var väldigt lyckat och trevligt. Synd bara att min rygg inte tyckte detsamma.

Ikväll blir det lugnt och tidigt i säng då W vaknade kl 6 och inte ville somna om utan jag fick snällt kliva upp och vi kollade på Dora tillsammans.
Jag har några beställningar som jag ska försöka sy klart i helgen och en sväng på stan ska vi försöka hinna med. Annars har vi inga planer inskrivna i kalendern.

Det är skönt att inte ha hela helgen upplanerad utan kunna vara lite spontan ( hur spontana man nu kan vara med småbarn där mat mm. ska hållas koll på) :-)
Måste bara berömma våra barn som somnar själva varje kväll och sover nästan hela nätterna. Det är så skönt att ha någon timme på kvällen som man kan umgås utan att vara dödstrött.

1 kommentar:

  1. Hej, fin webbshop du har! Gillar retromönster, särskilt på klänningarna. Så fort jag kommer på någon jag kan köpa en klänning till får jag slå till :-)! Tack för din fina kommentar. Sover era barn länge oxå? I sådant fall är jag grymt avundsjuk...

    T

    SvaraRadera