lördag 29 augusti 2009

höst

Nu har hösten kommit med tydliga hösttecken som blåsiga dagar och förkylda barn.
E är snuvig och hade feber igår och har även hosta. W är bara lite snuvig.
Hoppas de kryar på sig snart då jag inte vill ha soffan och våra kläder som snorpapper länge till!

Jag har börjat jobba heltid igen efter mammaledigheten. Det känns både spännande och lite läskigt men samtidgt skoj. Vi är ett himla trevlig gäng på vår skola och jag trivs toppenbra. Men det är mycket att hålla reda på och mycket jag har glömt under mitt år hemma. Huvudet känns väldigt fullt och kroppen öm efter dagarna.

Jag syr lite, men det har blivit lite lugnare med det den här sista veckan då jag varit så trött. Men hoppas kunna knåpa ihop några plagg nu i helgen. Det är så skoj och avslappnande att ha något att göra, en hobby.


ett par EKo-velourbyxor med mudd. Finns att beställa eller hos BRAVO i Nyköping.

Om allt går som planerat är vi snart på väg mot "den kungliga hufvudstaden" och Formex om ett tag. Det ska bli såååå skoj. Där finns ju allt och inget och massor av god choklad! ;-)
Inspirationskällor till massor och massor med männsikor att kunna knyta kontakter med och så, icke att förglömma; god choklad! ( jag gillar choklad om ni inte anat det...)

1 kommentar:

  1. Hejsan svejsan!

    Tack för titten inne hos mig.
    Vad duktig du är på att sy. Jag syr bara lite smågrejer men kläder kan jag inte sy. Fattar inte riktigt hur man kan...med dragkedjor, muddar, innertyg mm.

    När är Formexmässan från det ena till det andra?


    Ha en trevlig söndag


    Vänligen Inka

    SvaraRadera