lördag 22 augusti 2009

snart

ska jag gå och lägga mig. Har verkligen blivit bortskämd med hur bra E sover nu för tiden. Konstigt nog blir man ännu tröttare när barnen sover bra..nåt galet är på tok där! Borde vara tvärtom. Gäsp!

W och E går på dagis nu och det går rätt bra. E skriker i protest mot att bli lämnad, men det går över bara man lämnat byggnaden. Sedan trivs hon och leker för fullt.

Syr som en galning emellan varven. Har haft några beställningar som släpat efter då overlocken varit hos doktorn den med. Men nu är den hemma igen. Det känns tryggt.

Har nu jobbat i en dryg vecka och det känns bra. Skoj med alla underbara kollegor. Vi var och testade på golf härom kvällen. Det är nog ingen sport för mig. Alldeles för koncentrationskrävande och för anstängande för min rygg. Men jag testade några utslag och det var helt ok. Träffade bollen i alla fall!

Mer kommer en annan dag.

1 kommentar:

  1. Ja höstarna och all förkylning:(
    Hoppas att ni kryar på er snabbt
    KRam Lallis

    SvaraRadera