söndag 27 september 2009

veckoslut och jag med!

Så var det söndag igen. Veckorna går fort. Det är dags att summera veckan som gått. Det har varit hektiskt (som vanligt) med jobb och möten kors och tvärs. Men jag älskar att se elevernas utveckling och framsteg.

Här hemma har det varit lätt förkylt då båda barnen varit hostiga och E har sovit dåligt pg a detta. Jag hoppas att hon kryar på sig snart så vi andra får sova..(gäsp)

I fredags fyllde farfar 65 år. Självklart var det kalas. W hade slips och allt ( han fick välja kläder själv).


I går var vi hemmavid och fixade med huset och jag sydde en del. En kompis som har flyttat till Skåne kom och hälsade på med sin underbart söte son.


I dag har vi varit på 3års kalas och barnen var helt trötta efteråt. (vi vuxna med kan jag tillägga!) Sedan har jag sytt mössor mm. (bilder finns på wekidz.se)

Nu är det dags att knyta sig och samla krafter inför en ny vecka. Med önskan om en toppenbra måndag. ;-)

1 kommentar:

  1. Hej, Pernilla!

    ja, av barnkalas kan man bli nog så trött, hahahaha. Men huvudsaken att barnen blir nöjda och det blev de nog.
    Visst är det mysigt att bara vara inne och pyssla, speciellt på hösten. Jag vet inte vad du tycker men jag ÄLSKAR verkligen hösten. Inspirationen flödar och ute är färgerna så sprakande och vackra. Jag älskar väder också. Då kan man bara krypa upp i soffhörnet och mysa medan alla levande ljus värmer. Hög mysfaktor.
    Oj, vad jag babblar, hihi.

    Ha det gott


    Kram Inka

    SvaraRadera