lördag 10 oktober 2009

sy och kalas eller sykalas?!

Idag har det varit stora klipp-, tryck- och syardagen.

En bild på beställningarna när de är färdigklippta! BARA att trycka och sy kvar...

Då jag hade en syfri helg förra helgen har jag lite att ta igen. Så symaskinerna har gått varma hela dagen idag. Tur att jag har sån underbar sambo som fixar med barn och hus medans jag jobbar.

Imorgon ska jag försöka bli färdig med de mössor jag inte hann sy ihop idag. Sedan är det "barnkalas" på eftermiddagen. Det ska bli skoj. W längtar. ;-)

Det blir hans 3e kalas, ett med släkten och ett med familjen och nu ett med kompisarna.
Här är några bilder från när min familj var här:

Här är hela sambaorkestern samlad. Det lät ! ;-)


Paketöppning. Båda barnen sliter upp pappret och E gillar kartongerna minst lika mycket som innehållet i sina paket. W fick en lyftkran som han kört flitigt under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar