söndag 15 november 2009

ny tavla och lite regn

Så snart hoppas jag att solen tittar fram då det har regnat i flera veckor ( känns det som)
Förra veckan var det riktig sjukstuga här hemma. Först var E sjuk och hemma och from onsdagen var även W hemma. Och efter en skolresa med för mycket packning på min sköra rygg var jag sängliggandes på tors och fredag.
Så nu är det skönt att alla börjar må bättre.

Jag har pysslat på och stickat mig ett par raggsockor. Första gången i mitt liv, men de blev helt ok. Kanske några små missar, men varma och sköna är de.
De är stickade i blå-vitt garn. Fler sockor kommer det att bli.
I går var vi till IKEA en sväng. Det gick rätt bra, bara jag fick ta det lugnt och vila emellanåt. Barnen var hos snälla farfar så vi var helt själva!! Härligt.

Vi köpte lite småsaker som servetter och sängkläder mm. SEdan hittade vi även en tavla till vardagsrummet ( fast på Gallerix). Vi har gått och suktat efter just denna tavla sedan Formex i augusti. Och nu hittade vi den.
Före:
Efter:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar