lördag 21 november 2009

klänningar, mössor och helgrapport

Här är två purfärska singoallaklänningar som är sydda och klara för leverans. De är sydda i retro ( återvunna) tyger och går att beställa i stl 74/80 - 98-104. Pris 249-299 beroende på storlek. (kolla även in wekidz-bloggen för fler nyheter!)


Först ut är en svart klänning med rosa mösntrat fågeltyg på framsidan.
Superläcker tycker jag.


Nästa ut är en blå-rosa klänning med blå ärmar. Också den i retrotyger.


Här är min hög med halvfärdiga mössor som väntar på tryck och att sedan sys ihop.
Det blir en hel hög med mössor som är beställda denna vecka - men ack så skoj.

Efter att ha varit sjuka nästan hela familjen kunde barnen gå till dagis tors och fre. Det behövdes. De var väldigt leksugna!
Idag har K och barnen varit inne på sagostund på bibblan. Jag har färgat håret och kolla längdskidor. Heja Sverige! I kväll ska jag på tjejfest och imorrn får vi se hur pigg jag är. Förhoppningsvis kan jag trycka och sy mössorna ovan, men annars blir det en lugn söndag. (med 2 småbarn....yeah right!)
Hoppas alla har en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar