onsdag 7 juli 2010

inköp och andra trevligheter

Då jag har fyllt år för 1 vecka sedan fick jag en present som passar mig bra. En chokladfontän. Jammi. Ser fram emot att doppa en massa goda frukter i rinnande choklad.


Idag har vi varit och köpt kostym till K och lite annat smått och gott till bröllopet. Han kommer att bli så fin mannen min.

Jag råkade hitta ett par skor på rea, så slog till. Supersköna var de dessutom. Konstigt hur man kan "råka" hitta saker man inte alls var ute efter...


mina svarta remsandaler.

Jag blev kär i golvkandelabrar sedan vi var på ett par kompisars bröllop. Nu har jag fått hem ett par jag med spm jag beställt på nätet. Så nu kan jag ha det fint här hemma när jag vill.


Annars har det varit full fart, barnen och jag är hemma och leker och plaskar i poolen. Idag har vi gått nere i hamnen, varje onsdag är det massor av gamla bilar som visar upp sig där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar