tisdag 8 juni 2010

tjohoo

Jag har inte glömt bort bloggen, bara haft så mycket annat så jag inte tagit mig tid att skriva i den.
Sommaren vräker på för full med ena dagen solsken och andra dagen ösregn. Gräset växer så det knakar och trädgården gäller att hålla efter så den inte blir helt igengrodd.
Det har varit mycket kring mitt företag då wesc påstår att de har rätt till namnet we och vill att jag ändrar namn eller så ses vi i domstolen typ.
Jag var inte så sugen på det sistnömnda så jag håller nu på att byta namn. Det är ju inte bara ett namn som ska bytas, utan visitkort, etiketter, hemsida mm. Det tar tid och energi. Först att komma på ett nytt namn och sedan hitta passande logga och till sist beställa alla ovanstående saker.
Men nu hoppas jag att he¤#tet är över. Jag vill ju bara sy och ha det bra och göra fina saker, inte tjafsa och bjäbba om ett namn. Det är itne vad jag vill lägga min energi på.
Så gör som jag, bojkotta wesc! De driver småföretagare till konkursens ravinkant. bläää för dem.

bilder och annat trevligt kommer i nästa inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar