fredag 22 januari 2010

Snömonster


Här är mina små snömonster högt uppe i en snöhög bredvid vår tomt. De älskar att vara ute i snön och W säger att det är hans favoritårstid. Själv börjar jag tycka att det är helt ok om solens värmande stålar snart kan börja titta fram.


Lilla E i full utemundering. Hon ser ut som en liten nallebjörn där hon traskar omkring ed snö upp till knäna.



Efter en hård dag ute fixar Bamsekocken lite pytt i panna.
W älskar att hjälpa till och börjar bli till hjälp i köket. Får väl se hur länge det håller i sig.
Men väldigt söt är han i förkläde och kockmössa.

Nu hara jag tillfrisknat efter insluensasjukan som jag hade förra veckan. Jag har jobbat några dagar och det har gått rätt bra. Man blir väldigt trött i huvudet av allt som händer när man har varit hemma i lugn och ro i flera dagar.
WEKIDZ har varit med i Viföräldrar och det har lett till en hel drös med beställningar. Så nu försöker jag att beta av dem allt eftersom. För att kolla in dem och annat kan ni gå in på wekidz-bloggen!

Nu är det fredagsmys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar