tisdag 23 juni 2009

Solsken

Idag har solens strålar värmt oss och det har varit bad i poolen och mina härliga små barn har sprungit som två nakenfisar här hemma på gården.

Jag håller på att möblera om mitt syrum, det kommer att bli så bra när det är klart. Men när det är så här fina dagar vill man ju inte vara inne och sy.
Har en del nya idéer som kommer att sys ihop framöver.

Men just nu ägnar jag den mesta tiden åt familjen. Det är ju sista veckorna innan lilla E börjar dagis till hösten, så klart jag vill passa på att ta tillvara alla stunder med henne. Har svårt att förstå att lilla pluttan blivit så stor. Klättrar på allt och har humör som heter duga. Kan kasta sig på marken och skrika och slå om saker inte blir som hon har tänkt sig. W bara kliver över henne och undrar vad hon håller på med! Goskitar!

Nä, tillbaka till tyger och hyllor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar