onsdag 8 april 2009

sol och tyg

Igår var det så härligt väder .Solen sken på en klarblå himmel och jag var ute mest hela dagen. Det var underbart. Namnet wekidz gick igenom på bolagsverket vilket är superskoj.

På kvällen var jag och en granne till "the loppis" och fyndade lite tyger.

Hittade ett cerise-rosa manchestertyg som jag blev kär i. Det passar jättebra ihop med det småblommiga. Sedan lite grövre tyger i gubb-mönster och rutigt. Och sist men inte minst lite svart tyg. Det kan ju alltid vara bra att ha.
Så nu har jag börjat ladda upp inför syandet i vår.

3 kommentarer:

  1. Hur har ni det däruppe?
    Krama barnen.....
    =)

    SvaraRadera
  2. vi har det underbart.
    Men saknar Nypan och min symaskin!!!

    SvaraRadera
  3. Kul att du tittade in hos mig - nyfiken som man är så vill man ju genast kika in här :-) Alltid kul att hitta nya bloggar!

    SvaraRadera